پس از يك سال
ازدواج پيامكي به طلا‌ق انجاميد
دختر و پسري كه از طريق پيامك باهم آشنا شده و به عقد هم درآمده بودند، پس از يك سال ، با حضور در دادگاه خانواده از هم جدا شدند.
به گزارش فارس، زوج جواني كه يك سال قبل به عقد هم درآمده بودند، با حضور در شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده ، به صورت توافقي از هم جدا شدند. مرد جوان كه 24 ساله بود، به قاضي حسن عموزادي ، رئيس شعبه 268 دادگاه خانواده گفت: حدود 2 سال قبل، به صورت اتفاقي به يك خانم، پيامك ارسال كردم و بعد از اين‌كه از وي عذرخواهي كردم،‌ كم‌كم ارتباط پيامكي من و آن خانم آغاز شد.


وي با بيان اين‌كه ساكن تهران است و آن دختر ساكن تبريز، ادامه داد: حدود 6 ماه اين رابطه ادامه داشت و بعد از آن تصميم گرفتيم باهم قرار بگذاريم و همديگر را ببينيم.

مرد جوان ادامه داد: بالاخره همديگر را ديديم و بعد از آن ديدار حضوري، تصميم گرفتيم با هم ازدواج كنيم. خانواده دو طرف با اين وصلت بشدت مخالف بودند ولي در نهايت وقتي اصرار ما را ديدند، با ازدواج ما موافقت كردند.

وي افزود: تنها يك هفته از اولين ديدار ما گذشته بود كه همسرم را با مهريه 514 سكه بهار آزادي به عقد خود درآوردم. اما گذشت يك سال از زمان عقد، نشان داد كه ما تصميم اشتباهي گرفتيم و نمي‌توانيم با هم زندگي كنيم.

زن جوان نيز گفت: در طول اين يك‌ سال متوجه شديم كه به هيچ وجه باهم تفاهم اخلاقي نداريم و بايد از هم جدا شويم. ما از روي احساسات باهم ازدواج كرديم و تازه متوجه اشتباه خود شده‌ايم.

وي با بيان اين‌كه راضي به ادامه اين زندگي نيست، ادامه داد: من هم تمام مهريه خود را براي طلاق و جدايي از همسرم مي‌بخشم. قاضي عموزادي نيز پس از شنيدن اظهارات اين زوج، حكم طلاق توافقي آنها را صادر كرد.